klik di sini untuk mengetahui kaedah menjana pendapatan internet yang terbukti

Who I am ?



Nama saya Muhamaad Faiz Bin Sazali. , berasal dari Johor dan pernah merantau mengikut keluarga ke Sabah dan Negeri Sembilan. Sungguh banyak liku2 sepanjang hidup merantau ke negari orang.

Pengalaman saya dalam bidang internet adalah sejak bekerja di cybercafe. Namun pada waktu tersebut, sifat diri ini lebih suka melihat kejayaan orang lain dari kejayaan dirinya. Dulu saya akui, saya seperti orang lain juga yang mengatakan pendapatan di internet ni karut belaka.

Nama saya tidaklah sehebat Irfan Khairi, Armand morin atau IM yang pernah anda dengar selama ini. Masih tercari2 dan memburu khazanah di internet.

Ya, saya masih muda, masih banyak lagi yang perlu belajar. Bagi mereka yang belajar di KYM, mungkin kita pernah terserempak ataupun tidak. Saya tidak mempunyai pendidikan yang tinggi sebagaimana IM yang lain. Apa yang saya ceburi ialah bidang network computer. Itu pun setakat Sijil Kemahiran Tahap 3.

Terus terang saya katakan, bidang perniagaan internet bukanlah bidang saya. tetapi tak mengapa kerana ilmu sedikit sebanyak, kita kongsikan bersama. Apa yang saya tahu, saya akan luahkan. Apa yang anda tahu, anda la luahkan. Saya pun belajar dari sini.

Salam Perniagaan Internet dari saya,

Ikhlas: Muhamaad Faiz


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy